Dla Ciebie.

Piszę to by zachowało się coś z czasu, gdy jest po raz pierwszy tak naprawdę ciężko. Gdy nie mogę przybiec do Ciebie z każdą moją słabością, podzielić się najdrobniejszą myślą. Chcę też abyś wiedział jak zmienia się mój punkt widzenia na to, co nas połączyło i na to, jaka jest nasza sytuacja. Wiem, że w stosownym czasie tutaj dotrzesz...

poniedziałek, 6 sierpnia 2007

06.08.2007


Znam słowo zdrada z tak wielu aspektów. Zostałam zdradzona, zdradzałam, jestem kochanką, zdradzanego mężczyzny. Czy mogę zdradę znać jeszcze dokładniej? Wszystkie z tych wyżej wymienionych sytuacji są tak strasznie nie komfortowe. Takie nie naturalne, przeczące porządkowi świata. Chciałabym to wyeliminować ze swojego życia. Ale to na razie nie będzie możliwe, lecz wierze, bardzo wierzę, że z tego można się wyplątać.
Dziś myślałam już, że wszystko nam się rozpada, że to nie przetrwa. Jest dokładnie tak jak mówiła wróżka, ale nie potrafię sobie z tym poradzić. Brak poczucia wartości jest chyba bardziej we mnie zakorzeniony niż myślałam. Albo zwyczajnie jestem niecierpliwa. Tęsknota, brak Twojej obecności, brak nieskrępowanej bliskości i brak świadomości, że jutro też będziesz kompletnie mnie ogłupia.
Muszę się przyznać, że po raz pierwszy w życiu, tęsknie również za Twoim dotykiem, pocałunkami, pożądliwym spojrzeniem, zapachem, smakiem skóry. Chciałabym Cie już poczuć tak mocno tak w pełni wiedzieć, że jestem Twoja i oddać się całkowicie. To jeszcze 4 dni i wreszcie będzie dobrze.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

dla tych co maja problemy jezeli chodzi o sprawy lozkowe
badz chca poprawic swoje doznania poleacm http://mistrzseksu.pl/
Darmowemy Kursow, Jak zostać 'Mistrzem Seksu'